glasheer.reismee.nl

Koh Chang 2

Vanmorgen lekker uitgeslapen en rond half tien zijn we gaan ontbijten. Ontbijt is hier in buffet vorm en is inclusief.
Wederom scheen de zon vandaag en hebben we vooral geluierd bij het zwembad, wat langs de zee gelopen en tussendoor wat gegeten en gedronken. Over drinken gesproken: Kaj wilde een keer een verse kokosnoot drinken. Op de foto kan je zien wat hij er van vond;-)
Patrick had vandaag ook nog voor 4 uur een scootertje gehuurd en heeft hij met Kaylee, Kay en Joran een stukje rondgereden. Omstebeurt welteverstaan.
Al met al een relaxte dagje en dat hoort toch ook op zo'n bounty eiland? Mis nog een hangmat tussen twee palmbomen. De mannen zijn nu weer een potje Yahtzee aan het doen (kan het hele resort van meegenieten).
Iedereen krijgt zo langzamerhand wel een lekker vakantie kleurtje. Begreep dat het in Nederland slecht weer is? Dan moeten we morgen nog even flink in de zon. Misschien dat we morgen gaan snorkelen, maar Mik is nog aan het onderhandelen met Wim Koh (of hoe die beste man ook heet). Er zijn namelijk alleen dagtochten en we willen maar een halve dag. We hoeven niet meteen alle eilanden hier te zien.
Overmorgen vertrekken we alweer naar Bangkok. Daar gaan we nog de fietstocht maken en de drijvende markt, het koninklijk paleis en en en etc. staan ook nog op het verlanglijstje. We komen tijd te kort. Maar vrijdagochtend 13 augustus vliegen we toch weer terug. Joran zal dan zijn langste verjaardag ooit meemaken.