glasheer.reismee.nl

Bangkok

Gister zijn we na ruim 7 uur reizen weer in Bangkok aangekomen. Na aankomst zijn we binnen een half uur naar de grote mall vertrokken met zo'n longtail boot. Die stoppen heel kort en varen keihard. Voor Karlijn was dat bijna niet te doen, want het in en uitstappen was een crime (veel te hoog) bovendien kon ze niet stevig staan... Na even wat gegeten te hebben en beetje rondgekeken in de mall zijn wij teruggegaan naar het hotel terwijlde familie Gijzen bleef om te winkelen.
Vanmorgen vroeg zijn ze met z'n zessen de fietstocht door Bangkok gaan maken terwijl Karlijn en ik rustig ontbeten hebben en nu even de site bijwerken.

Bovendien hebben we nog een ander probleem. Wij hebben op de heen weg niet de departurepapieren teruggekregen. Dico en Karlijn wel, maar Joran en ik zaten bij een stagiaire en wij heben die kaartjes nooit teruggekregen. Gevolg is dat we morgen nog vroeger op vliegveld moeten zijn om naar immigratie te gaan. Joepie. 5 uur in de ochtend vertrekken we! Jorans verjaardag wordt steeds langer. Vanavond misschien nog verslag van de fietstocht, anders komt dat thuis wel.

yvonne

De bestuurders van de longtailboten denken volgens mij dat buitenlanders dat leuk vinden maar je ziet niets en bent alleen maar bezig je vast te houden. Een kriem inderdaad. En aangezien je nu ook niet bepaald luxe zit is de tocht een ramp.
Jee wat jammer dat je er voor dag en dauw uit moet met zo'n lange reis voor de boeg.
Ik wens Joran een "nooit te vergeten" verjaardag toe!! En jullie een goede vlucht en reis. Dat dit maar goed mag verlopen!!
Tot ziens in Zoetermeer!!

d.glasbergen@casema.nl

Goede thuis reis! een verjaardag om nooit meer te vergeten Joran!
welkom in Zoetermeer. Dith

(o)pa Henk

Jullie lezen dit pas als je thuis bent want op dit moment zitten jullie op zo'n 10 km boven India of zo, als jullie tenminste het vliegtuig niet gemist hebben :-))
Joran, gefeliciteerd met je verjaardag en tot gauw.